ארבע דרכים פשוטות בהן מטופלים יכולים לעזור לך לגדול דרך פייסבוק

כשמטופל  שלך מזכיר אותך בפייסבוק, הוא מציג אותך למעשה בפני חברים ובני משפחה שמחוברים אליו ברשת שסומכים על דעתו. מטופלים יכולים להיות דרך נהדרת לשיווק של המרפאה במדיה חברתית – אם תתן להם הזדמנות לעשות זאת.

אנחנו חיים בתקופה רווית פרסומות, כולנו מוצפים באינסוף הודעות שיווקית יומיום. האם אתה באמת זוכר חלק מהן? רובנו פשוט אטומים כבר למסרים שיווקים. ועם הירידה החדה באפקטיביות של פרסום מסורתי כמו טלויזיה ושלטי חוצות, לאן פונים הצרכנים כדי לקבל מידע והמלצות על מוצרים ושירותיים מקומיים? הם פונים לקבל המלצה מפה לאוזן מהאנשים שהם הכי סומכים עליהם – במיוחד בפייסבוק.

המטופלים הקיימים שלך מחוברים בפייסבוק עם מאות אנשים שהם מטופלים פוטנציאלים אידיאלים שגרים באזור שלך. עכשיו יש לך הזדמנות פז להשתמש בכוח של שיווק מפה לאוזן בפייסבוק כדי להגדיל את המרפאה שלך. כאשר אחד מהמטופלים הנוכחיים שלך או אוהדים בדף העיסקי אומרים משהו חיובי על המרפאה שלך בפייסבוק, החברים ובני המשפחה שלהם מקבלים התרעה על כך מפייסבוק. זוהי למעשה המלצה דיגיטלית שעוברת מפה לאוזן לאנשים שלא מכירים אותך שהם למעשה המטופלים החדשים הכי אידיאלים מבחינתך. לא יכול להיות שיווק טוב יותר מזה!

הנה 4 דרכים בהן מטופלים יכולים לעזור לך להגדיל את המרפאה בעזרת שיווק מפה לאוזן דיגיטלי:

  •  הדרך היעילה ביותר היא כאשר מטופל מצטלם במרפאה, מתייג את המרפאה יחד עם כמה מילים חמות על החוויה הטובה שהיתה לו אצלכם ומעלה את התמונה לחשבון הפרטי שלו בפייסבוק. יתרון נוסף הוא שכאשר מטופל משתף בעצמו את את התמונה שלו בחשבון הפרטי שלו, אתה כרופא לא עובר על חוקי הפרסום שחלים על רופאי שיניים בישראל שאוסרים על חשיפת מידע על מטופלים כולל שם ותמונות.
  • מטופלים ואוהדים בדף משתפים פוסטים של הדף העיסקי של המרפאה. זה נהדר, אבל במקרה כזה חסר האלמנט האישי של התמונה והכיתוב של המטופל ששיתף.
  • מטופלים ואוהדים בדף עושים לייק ו/או כותבים תגובה על פוסטים בדף העיסקי של המרפאה. זה מגדיל מאד את הסבירות שחברים ובני משפחה שלהם יראו את התגובה שלהם ויחשפו למרפאה בדרך זו. זו גם הסיבה מדוע מאד חשוב שהתוכן בדף יהיה מעניין ומעורר תגובה ואינטראקציה.
  • חוות דעת חיוביות שמטופלים כותבים עלייך בפייסבוק ובגוגל עוזרות מאד למטופלים פוטנציאליים למצוא אותך ולהחליט לפנות דוקא אלייך.

בסופו של דבר, הפוסט הכי פשוט שיכתוב עלייך מטופל מרוצה עדיף על תוכן מתוחכם, אנשים שמים לב ומאמינים להמלצות של חברים ובני משפחה. תעזור למטופלים לשתף בכיף ובקלות את החברים ובני המשפחה שלהם בחוויה שלהם במרפאה שלך ותגלה שהם עוזרים לך ככה להגיע למטופלים חדשים ואידיאלים עבורך.

איך עושים את זה? צרו איתנו קשר ונבנה ביחד אתכם תוכנית פעולה שמתאימה בדיוק לכם ולסוג הלקוחות שאתם רוצים להשיג.

רוצה להביא באופן קבוע יותר לקוחות למרפאה?
מלא כאן את הפרטים שלך ונדבר בקרוב.

2017-06-12T11:52:13+00:00

About the Author:

אפרת דקל הקימה את סושאל דנטל: שיווק דיגטלי מקומי לרופאי שיניים במטרה לעזור להם לצמוח באמצעות חיבור בינם לבין הקהילה בה הם פועלים