3 דרכים להשיג חוות דעת ממטופלים ולהפוך אותן לשיטת השיווק היעילה ביותר

חוות דעת באינטרנט של לקוחות אמיתיים משחקות כיום תפקיד עוד יותר משמעותי באופן בו לקוחות חדשים ימצאו וישמעו על המרפאה שלך. מחקר שפורסם בינואר 2017 מצא שחשוב ללקוחות פוטנציאליים שחוות הדעת יהיו עדכניות וחיוביות. המחקר גם מצא שהרבה יותר פשוט להשיג חוות דעת ממה שאתה חושב.

חברת המחקר פירסמה את תוצאות המחקר ששפך אור על האופן בו חוות דעת באינטרנט משפיעות על צמיחה של עסקים מקומיים. יש מספר נתונים במחקר שחשובים לדעתנו במיוחד לרופאי שיניים שמתכננים להגדיל את הנוכחות שלהם באינטרנט ולהשיג לקוחות חדשים:

  • 74% מהצרכנים טוענים שחוות דעת חיוביות גורמות להם לבטוח בעסק יותר.
  • 73% מהצרכנים אומרים שחוות דעת מלפני שלושה חודשים ומעלה אינן רלבנטיות יותר.
  •  7 מתוך 10 צרכנים אמרו שישאירו חוות דעת על עסק אם יתבקשו לעשות כך.

מה המשמעות של הממצאים הללו על מאמצי השיווק שלך באינטרנט? היום יותר מתמיד, המרפאה שלך צריכה חוות דעת עדכניות וחיוביות והרבה מהן. אך לא פחות חשוב להפנים – מרבית המטופלים שלך יסכימו להשאיר חוות דעת אם תבקש מהם בצורה נכונה.

קח שניה לחשוב על חוות הדעת הנוכחיות שיש לך באינטרנט. האם יש לך פרופיל עיסקי מלא ומקיף בגוגל ובפייסבוק? האם חוות הדעת האחרונות שיש עלייך שם הן משלושת החודשים האחרונים? האם יש לך דרך קבועה שעובדת לך בה אתה מבקש ממטופלים שיכתבו עלייך חוות דעת?

בין אם יש לך בסיס חזק של חוות דעת באינטרנט ובין אם לא, אספקה קבועה של חוות דעת מעמיקות וחיוביות על המרפאה שלך תעזור לך לבלוט בין שאר רופאי השיניים באזור, כאשר לקוחות מבצעים חיפוש מקומי והן תמשוכנה לקוחות חדשים ליצור קשר.

3 דרכים בהן תוכל להשיג עוד ועוד חוות דעת ולהפוך אותן לשיטת השיווק הטובה והיעילה ביותר של המרפאה:

  1. עזור ללקוחות לקרוא ולכתוב חוות דעת איפה שנוח להם. דבר ראשון, צור פרופיל עיסקי בגוגל ופייסבוק. תוסיף תמונה, כתובת מרפאה, טלפונים, שעות פתיחה וכל מידע אחר שיעזור ללקוחות קיימים למצוא את המרפאה ולהשאיר חוות דעת או ללקוחות חדשים ליצור אתך קשר וללמוד עוד עלייך ועל המרפאה.
  2. מקד את המאמצים בלקוחות שיש סבירות גבוהה שיכתבו עלייך חוות דעת מעולות. בתחילת כל יום עבודה תסתכל על יומן העבודה עם הצוות ותיראו מי המטופלים שמגיעים לטיפול. זהו מטופל אחד או שניים שאוהבים את המרפאה שלכם ושאתם מעריכים שישמחו להשאיר חוות דעת. הגדירו מי איש הצוות שיבקש מהם להשאיר חוות דעת ובקש ממנו שידווח לך איך זה הלך.
  3. פשוט תבקשו ותהיו שקופים – אתה יודע עד כמה חוות דעת אמיתיות קריטיות לבניית המרפאה שלך. תן למטופלים לדעת עד כמה זה חשוב לך לקבל חוות דעת על מנת לשפר את השירות ולמצוא עוד מטופלים נהדרים כמוהם. זכור, אם לא תבקש חוות דעת, רוב הסיכויים שתקבל חוות דעת רק ממטופלים שאינם מרוצים.

לבנות אסטרטגית שיווק שלמה סביב חוות דעת

ההנחיות שפה הן רק קצה הקרחון. מכיון שיותר ויותר אנשים מסתמכים היום על חוות דעת באינטרנט כאשר הם מחפשים עסקים מקומיים (למעלה מ 90% מהצרכנים לפי מחקרים עדכניים) אתה זקוק לתוכנית פעולה רחבה כדי להשיג חוות דעת חיוביות ולדאוג שלקוחות פוטנציאליים חדשים יחשפו אליהן.

סושיאל דנטל יכולה לעזור לך בכך! צור קשר לתיאום פגישת הכרות.

 

רוצה להביא באופן קבוע יותר לקוחות למרפאה?
מלא כאן את הפרטים שלך ונדבר בקרוב.

2017-06-12T09:05:36+00:00

About the Author:

אפרת דקל הקימה את סושאל דנטל: שיווק דיגטלי מקומי לרופאי שיניים במטרה לעזור להם לצמוח באמצעות חיבור בינם לבין הקהילה בה הם פועלים