איך ליצור מעורבות ראשונית עם קהל רלבנטי בפייסבוק?

מעורבות קבועה מצד קהל היעד אליו אתה כרופא שיניים פונה חיונית להצלחה במדיה חברתית.

אז מה עושים כשרק יוצאים לדרך ועדיין אין למרפאה אוהדים בדף? נעזרים במשאב הגדול ביותר שיש למרפאה – אנשי הצוות!

אנחנו בסושאל דנטל עובדים יחד עם המרפאות שאנו עובדים איתן על מנת להפוך את המטופלים לשגרירים של המרפאה. אותם עקרונות אפשר להכיל גם על אנשי הצוות הקבועים.

סביר להניח שחברי הצוות שלך מחוברים בפייסבוק במצטבר לאלפי מטופלים פוטנציאליים באזורכם. להתעלם מהקשרים הללו זה פשוט בזבוז של הזדמנויות מצויינות להגיע לקהל חדש שיש לו כבר זיקה אישית למרפאה.

3 דברים פשוטים שחברי הצוות יכולים לעשות כשמעלים פוסט חדש:

קודם כל אל תשכח לכבד את אנשי הצוות, זכור שהם צריכים לעשות זאת מרצונם החופשי, יש אנשים שרגישים לגבי התכנים שהם משתפים ועם מי. אם תעשה זאת נכון, המהלך הזה יחזק את הקשר בין אנשי הצוות ויבנה בינכם סוג של אחדות וקירבה.

אז מה כדאי שחברי הצוות יעשו?

  1. לבקש מחברי הצוות לקרוא באופן קבוע את הפוסטים שעולים לדף המרפאה ולהזכיר את הפוסטים בפייסבוק למטופלים שמגיעים למרפאה במהלך יום העבודה השגרתי.
  2. לכתוב תגובה או לעשות לייק. האלוגריתם של פייסבוק נותן חשיפה גבוהה יותר לפוסטים שיש איתם אינטראקציה. לעודד את חברי הצוות להשאיר תגובות כמו "אני אוהב לעבוד במרפאה הזו" או "אנחנו תמיד שמחים לראות את המטופלים שלנו" וכך החשיפה של הפוסטים תגדל ותגיע לקהלים חדשים ורלבנטים.
  3. לשתף את הפוסטים בדף האישי שלהם. הדבר הטוב ביותר שחבר צוות יכול לעשות הוא לשתף את הפוסט שהועלה בדף המרפאה בדף האישי שלהם, כך שחבריהם ובני משפחתם יכולים לראות אותו. כך תחשוף את המרפאה בפני קהלים חדשים שיש סיכוי גבוה מאד שיהפכו ברבות הזמן למטופלים חדשים שלך.

כשרק מתחילים עם מדיה חברתית, לפעמים קשה בהתחלה ליצר מעורבות, עבודה משותפת עם אנשי הצוות במרפאה היא מנוף משמעותי בעיקר בתחילת הדרך להגיע לקהלים חדשים ורלבנטיים.

רוצה להביא באופן קבוע יותר לקוחות למרפאה?
מלא כאן את הפרטים שלך ונדבר בקרוב.

2017-09-10T09:54:52+00:00

About the Author:

אפרת דקל הקימה את סושאל דנטל: שיווק דיגטלי מקומי לרופאי שיניים במטרה לעזור להם לצמוח באמצעות חיבור בינם לבין הקהילה בה הם פועלים